Deze website maakt gebruik van cookies om u beter van dienst te kunnen zijn. Door deze website te blijven gebruiken gaat u akkoord met ons cookiebeleid.

Bekijk ons cookiebeleid.

Accepteer

Veelgestelde vragen

Vind hier een antwoord op een aantal vaak gestelde vragenIk ben particulier, kan ik bij jullie een bestelling plaatsen?

Ik ben particulier, kan ik bij jullie een bestelling plaatsen?

All4Funeral is een groothandel die producten uitsluitend aan uitvaartprofessionals levert. Voor het bestellen van producten verwijzen we jou door naar je uitvaartondernemer.

Hoe kan ik een login ontvangen?

Om een account aan te maken, navigeer je naar "Login" bovenaan de homepagina. Klik vervolgens op "Registreren" in het menu dat verschijnt. Vul de vereiste gegevens in en klik op "Account Aanmaken". Nadat All4Funeral de nodige controle heeft uitgevoerd, ontvang je een e-mail met de bevestiging van de accountactivatie. Je kan vervolgens direct inloggen op de website.

Waarom kan ik geen prijzen zien?

Je kan enkel onze prijzen zien als je ingelogd bent op onze website. Heb je nog geen login ontvangen? Volg dan de procedure vermeld hierboven.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Wij streven ernaar om jouw bestelde producten zo snel mogelijk te leveren. Indien de geselecteerde items op voorraad zijn, kan je een levering verwachten binnen 5 werkdagen. Voor een opvolging van je bestelstatus kan je steeds contact opnemen met de klantendienst.

Wat met mijn persoonlijke gegevens?

All4Funeral hanteert strikte privacybescherming volgens de GDPR-regelgeving. Wij verzamelen en verwerken enkel essentiële persoonsgegevens voor accountregistratie en aankopen, met toewijding aan de bescherming van uw privacy. Je behoudt controle over jouw gegevens via accountinstellingen, en ons team staat klaar om eventuele vragen of verzoeken met betrekking tot jouw persoonlijke informatie te behandelen. Wij delen geen gegevens met derden zonder je toestemming. Jouw privacy is bij ons steeds in veilige handen. De manier waarop All4Funeral gegevens verwerkt, staat gedetailleerd beschreven in de privacy verklaring.

Op welke manier kan ik mijn bestelling betalen?

We bieden flexibele betalingsmogelijkheden aan. Tijdens het bestelproces kan je als klant kiezen tussen online vooruitbetaling of betaling via overschrijving. Opgelet. Ben je een nieuwe klant? Dan is een online betaling vereist bij je eerste bestelling. Dit stelt ons in staat een vlotte afhandeling te garanderen en je bestelling snel en correct te verwerken.

Waar kan ik terecht met vragen?

Bij All4Funeral staan we klaar om al jouw vragen te beantwoorden en je te ondersteunen. Voor gedetailleerde vragen over onze producten kan je rechtstreeks contact opnemen met onze vertegenwoordiger Tom Vereecke via info@all4funeral.be of +32 (0)492 11 37 39.

Voor specifieke vragen over je bestelling, kan je telefonisch contact opnemen met de klantenservice op het nummer +32 (0)9 280 90 00, waar ons team beschikbaar is om jou te assisteren. Algemene vragen kan je eenvoudig indienen via het contactformulier op onze website.
Dit stelt ons in staat om jouw vragen op een georganiseerde manier te behandelen en je een efficiënte en doeltreffende service te bieden. Wij streven ernaar om jou snel en adequaat te helpen en jouw ervaring met All4Funeral zo vlot mogelijk te maken.

Wat met foto's en productbeschrijvingen?

Opgelet! De foto's op deze website zijn niet-bindend. We hebben geprobeerd een zo volledig mogelijke beschrijving te geven van al onze producten. Natuurlijk zijn fouten buiten onze wil mogelijk. De informatie op onze website is daarom onder voorbehoud van publicatiefouten.